گرامیداشت چهلمین رووز عروج جانباختگان منا

مراسم بزرگداشت چهلمین روز عروج جان‌باختگان فاجعه منا سه‌شنبه - 12 آبان - در تهران و همزمان در سایر استان‌های کشور برگزار می‌شود

مراسم بزرگداشت چهلمین روز عروج جان‌باختگان فاجعه منا سه‌شنبه - 12 آبان - در تهران و همزمان در سایر استان‌های کشور برگزار می‌شود.

 این مراسم مشترک از سوی حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در امور حج و زیارت و سازمان حج و زیارت روز سه‌شنبه برابر با بیستم محرم‌الحرام در مسجد مدرسه عالی شهید مطهری تهران برگزار می‌شود.

متن اطلاعیه مشترک حوزه نمایندگی ولی فقیه در امور حج و زیارت و سازمان حج و زیارت به این شرح است:

«چهلمین روز عروج لاله‌های سپید»

و من یخرج من بیته مهاجرا الی الله و رسوله ثم یدرکه الموت فقد وقع اجره علی الله

چهلمین روز عروج ملکوتی جمعی از حجاج بیت الله الحرام که مظلومانه در حال انجام مناسک حجّ به لقاء الله شتافتند را به ساحت مقدّس حضرت صاحب الزمان (اروحنا فداه)، مقام معظّم رهبری، مسلمانان جهان و به همه بازماندگان و خانواده‌های محترم داغدیده تسلیت می‌گوییم.

به همین مناسبت مراسم بزرگداشت چهلمین روز درگذشت این مؤمنان مهاجر الی الله روز سه‌شنبه 12 آبان ماه 94 از ساعت 14:30 تا 16 در مسجد مدرسه عالی شهید مطهری واقع در میدان بهارستان با حضور خانواده‌های داغدار برگزار می‌شود.

از عموم مردم با فضیلت و شهید پرور دعوت می‌شود در این مراسم شرکت کنند و موجب تسلای خاطر خانواده‌های محترم این عزیزان شوند.

همزمان نیز مراسمی در سایر استان‌های کشور از سوی حوزه‌ نمایندگی ولی‌فقیه در امور حج و زیارت و سازمان حج و زیارت برگزار می‌شود.

منبع : ایسنا