هر ایرانی حداقل از قوانین مادر کشورش اطلاع داشته باشد

رییس دانشکده حقوق و علوم اجتماعی دانشگاه تبریز با تاکید بر لزوم گسترش آموزش های حقوقی در جامعه گفت هر ایرانی باید با ایجاد بسترهای مناسب توسط نهادهای مسئول، حداقل از قوانین مادر کشور خود همچون قانون اساسی، اطلاع کامل داشته باشد

رییس دانشکده حقوق و علوم اجتماعی دانشگاه تبریز با تاکید بر لزوم گسترش آموزش های حقوقی در جامعه گفت: هر ایرانی باید با ایجاد بسترهای مناسب توسط نهادهای مسئول، حداقل از قوانین مادر کشور خود همچون قانون اساسی، اطلاع کامل داشته باشد.

حسین فخر  گفت: افزایش جذب دانشجویان حقوق در انواع دانشگاه‌ها قابل قبول نیست و کار به جایی رسیده که پشت اتوبوس‌های شرکت واحد هم برای جذب دانشجوی حقوق با بهترین امکانات رفاهی و خوابگاهی، شهریه کم و حتی بدون آزمون، تبلیغ می کنند.

وی گفت: بیش از 2500 دانشجوی حقوق در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشگاه تبریز تحصیل می‌کنند.

فخر با بیان اینکه تعداد اعضای هیات علمی دانشکده حقوق، 13 نفر است ادامه داد: از مهر ماه سال‌جاری در مقطع دکتری حقوق عمومی دانشجو جذب می کنیم و برای جذب دانشجوی دکتری در دو رشته حقوق خصوصی و جزا نیز هماهنگی خوبی با وزارت علوم داشته‌ایم.

وی از نهادهای مسئول خواست تا در خصوص تخصیص اعتبار برای انجام پروژه‌های حقوقی در سطح کلان به دانشکده‌های حقوق شهرستان‌ها نیز توجه داشته باشند.

منبع : ایسنا