تقویت انجمن زندانیان موجب کاهش آسیب های اجتماعی می شود

مجمع هیات مدیره انجمن حمایت زندانیان اهواز با حضور رئیس کل دادگستری، دادستان عمومی و انقلاب اهواز و مدیرکل زندان‌های استان خوزستان برگزار شد

مجمع هیات مدیره انجمن حمایت زندانیان اهواز با حضور رئیس کل دادگستری، دادستان عمومی و انقلاب اهواز و مدیرکل زندان‌های استان خوزستان برگزار شد.

افشارنیا رییس کل دادگستری استان خوزستان با اشاره به اینکه زندانی به هر دلیلی که مبادرت به جرم کرده و به زندان افتاده باشد، وظیفه ماست که از خانواده وی که در وقوع جرم هیچ مشارکت و دخالتی نداشته‌اند و سطح درآمد آنان به سبب نبود سرپرست و نان‌آور از بین رفته، حمایت کنیم و مشکلات آنان را به حداقل برسانیم. تقویت انجمن حمایت زندانیان موجب کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود.

افشارنیا این امدادرسانی اجتماعی را کار انجمن حمایت از زندانیان دانست و گفت: ضرورت‌ها ایجاب می‌کند همه ما بسته به جایگاه و توان و مسئولیت‌های‌مان به انجمن‌ها کمک کنیم تا بتوان عرصه خدمات را توسعه بخشید و آثار و تبعات ناشی از حبس را به حداقل رساند.

وی با تشکر از همکاری اعضای هیات مدیره با وی - در مقام دادستانی اهواز و رئیس هیات مدیره انجمن اهواز - برای دادستان جدید و رئیس جدید هیات مدیره و اعضای این هیات در راستای ارتقاء جایگاه و توان خدمت‌رسانی انجمن حمایت زندانیان آرزوی توفیق کرد.

عباس حسینی‌پویا دادستان عمومی و انقلاب اهواز با بیان اینکه ظرفیت و استعداد شهرستان اهواز برای برخورداری از کمک‌های خیرین خوب ارزیابی می‌شود، گفت: با اتکال به الطاف الهی در صددیم برای تأمین و ارتقاء توان مالی انجمن و خدمت رسانی انجمن با برنامه ریزی اصولی فعالیت داشته باشیم.

رئیس هیات مدیره انجمن حمایت زندانیان اهواز همچنین با اشاره به برگزاری چند جشن گلریزان برای آزادسازی زندانیان معسر و نیازمند، از فعالیت مدیرعامل انجمن حمایت زنداینان اهواز نیز قدردانی نکرد و گفت: در این جشن‌های برگزار شده که به مناسبت‌های مختلف انجام شد و خدمات ارائه شده از سوی خیرین، شاهد آزادی تعداد قریب به 25 نفر زندانی از زندان‌های اهواز بودیم که اقدامی قابل تحسین بوده است.

منبع : ایسنا