عیدی خانواده های زندانیان تا هفته آینده پرداخت می شود

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان مرکز گفت تا هفته آینده عیدی خانواده‌های نیازمند زندانیان از سوی انجمن پرداخت خواهد شد

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان مرکز گفت: تا هفته آینده عیدی خانواده‌های نیازمند زندانیان از سوی انجمن پرداخت خواهد شد.

محسن نصیری اظهار کرد: به محض این که سرپرست خانواده وارد زندان شود و خانواده‌اش نیازمند باشد تحت پوشش و حمایت انجمن حمایت از زندانیان قرار می‌گیرد؛ لذا برای ما ملاک نیازمند بودن است نه نوع بزه و جرم.

وی ادامه داد: علاوه بر مستمری ماهیانه به خانواده‌های نیازمند زندانی از هفته آینده مبلغی با حدود 30 درصد افزایش نسبت به سال گذشته، به عنوان عیدی به این خانواده‌ها تعلق می‌گیرد.

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان مرکز خاطرنشان کرد: به خانواده‌های یک نفره 100 هزار تومان، دو نفره 150 هزار تومان و خانواده‌های بالای 3 نفر 200 هزار تومان عیدی تعلق می‌گیرد.

نصیری در پاسخ به این پرسش که آیا به این خانواده‌ها بن کالا هم تعلق می‌گیرد یا خیر؟ گفت: هر ساله شهرداری بن کالا را در اختیار ما می‌گذاشت تا ما آنها را به خانواده زندانیان نیازمند بدهیم. تاکنون این بن به دست ما نرسیده و به محض این که بن کالا به دست ما برسد به خانواده‌های زندانیان نیازمند تعلق خواهد گرفت.

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان مرکز تصریح کرد:‌ در تهران به 500 خانواده نیازمند زندانی از سوی انجمن حمایت از زندانیان مرکز عیدی تعلق می‌گیرد.

منبع : ایسنا